A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Elérhetőség

E-mail: muveletiterulet@gmail.com

Utolsó kommentek

Hírek

Kuruc.info

Eltűntem

2009.08.02. 10:46 | Magyarsag | Szólj hozzá!

Sokan próbáltak hívni az utóbbi napokban, én pedig csak kushadtam itthon és nem adtam magamról semmiféle életjelet... Természetesen nem azért tettem mindezt, mert bárkire is haragudnék, vagy mert szándékomban állt megbántani a barátaimat....Idővel mindenkinek elmesélem majd a részleteket, aki kíváncsi rá, de nem itt a blogon! Őszintén szólva nagyon hiányoztok ám :-(!

 

ps: Szép volt Fradi!!!

 

Címkék: magyarság műveleti terület

A bejegyzés trackback címe:

https://muveletiterulet.blog.hu/api/trackback/id/tr671282718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása