A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Elérhetőség

E-mail: muveletiterulet@gmail.com

Utolsó kommentek

Hírek

Kuruc.info

Fáradt vagyok

2009.07.10. 09:59 | Magyarsag | 2 komment

Hazaértem Pécsről, ahol remekül éreztem magamat, csak rettenetesen elfáradtam.

Iszogattunk eleget, voltunk jó kis koncerteken (Kalapács, Ossian, Moby Dick, stb.), semmit sem aludtunk, elfogyott az összes pénzem, blicceltem Intercity-n, szóval nem lehet okom a panaszra. Sajnos képeket nem tudtam csinálni, mert lemerült a mobilom.

Kissé össze vagyok amúgy zavarodva, de erről sajnos itt semmit sem írhatok, legyen annyi elég, hogy aki kíváncsi rá és a személyes ismerőseim közé tartozik, annak szívesen mesélek egy jó hideg sör mellett.

Más. Ahogy olvasom,kissé változott a holnapi program, ugyanis Toroczkai László tüntetést szervezett 15 órára az Erzsébet térre, tiltakozásul a bebörtönzött hazafiak jogtalan fogvatartása ellen, onnan pedig átvonulunk a Jobbik által bejelentett demonstrációra, amely 17 órakor kezdődik a Szabadság téren és elméletileg a sündőrség is tudomásul vette.

Tuti izgalmas lesz iratok nélkül...

Címkék: tüntetés magyarság műveleti terület

A bejegyzés trackback címe:

https://muveletiterulet.blog.hu/api/trackback/id/tr281237877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiora 2009.07.10. 15:17:58

Örülök, hogy jól érezted magad! Néha kell egy ilyen teljes leamortizálás... XD
A "másik" dolog meg hogy a viharba ne érdekelne, szóval össze kéne hozni egy hideg sör (részemről fröccs) melletti traccspartit? Fiúm este fél 11-ig dolgozik (majdnem) a Hungária-Thököly kereszteződésnél... lenne némi ötletem :) Mit szólsz hozzá?
süti beállítások módosítása