A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Elérhetőség

E-mail: muveletiterulet@gmail.com

Utolsó kommentek

Hírek

Kuruc.info

Nagy a készültség

2008.09.19. 11:00 | Magyarsag | Szólj hozzá!

Nagy a rendőri készültség Budapesten már ma is, el tudom képzelni mekkora erőkkel lesznek jelen a droidok a holnapi rendezvényeken...

Hazafelé tertottam, amikor utánnam kiálltott 4 jól megtermett kék ruhás a Magdolna utcában: "Uram, álljon meg!!!Nem érti? Álljon már meg"! Kissé meglepődtem, mert szinte soha nem látok erre rendőröket (pedig itt aztán tényleg szükség volna rájuk), szine rohantak felém, mire ráébredtem, hogy nekem kúrjongatnak a legények.

Szépen bevártam őket és megkérdeztem:

- Mit akarnak? Sietek...

- Igazolja magát, személyit, lakcímkártyát kérünk.

- És milyen jogalapon? Ha jól tudom nem lehet csak úgy igazoltatgatni az embereket. Vagy már készülnek a holnapi napra?

-Hehe... -kacarászott az egyik-Talán valami problémája van vele?

- Nincs semmi problémám, csak szeretném tudni miért nem a lődörgő cigányokat cseszegetik, miért engem kell itt és most ellenőrizni.

- A kapitány parancsa, de hiszen úgy is tudja, nagy a készültség...

- Tehát akkor a ruházatom alapján kellett engem most megállítani? (Lonsdale pulcsi, bomber, Árpád-sávos felvarró).

- Igen... Hátha kőrözik, vagy ilyesmi... Netán ellenszegül a rendőri intézkedésnek?-csillant fel az egyik pék szeme.

- Szegül a halál, csak gondoltam beszéljünk őszintén!-odaadtam az irataimat- Minden "tüntető forma" embert megállítanak?

- Igen. Mondtam, hogy ez a parancs... Itt vannak az iratai. Viszontlátásra.

- Viszlát, holnap találkozunk...

Csak azért meséltem el mindezt, hogy ne lepődjön meg senki, ha ma és holnap csak úgy L'art pour l'art igazoltatják!


Címkék: rendőr magyarság droid műveleti terület igazoltatás

A bejegyzés trackback címe:

https://muveletiterulet.blog.hu/api/trackback/id/tr74671108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása