A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Elérhetőség

E-mail: muveletiterulet@gmail.com

Utolsó kommentek

Hírek

Kuruc.info

Gyurcsányról őszintén, tabuk nélkül

2008.09.03. 12:08 | Magyarsag | 4 komment

Három napon keresztül pöcsöltem egy pár perces videóval (mert láma vagyok), de végre sikerült befejeznem. Olyan lett, amilyen. Remélem a minőség ellenére szívesen fogadjátok!

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy alkoholmámoros este kamerát ragadtam és megkérdeztem cimborámat, Purgát, mit kezdene drágalátos miniszterelnökünkkel, ha egy szép napon Ő itélkezhetne felette. Magam is meglepődtem, mennyire változatos kínzásokat talált ki...

Szókimondó szövegek, megtekintés szigorúan 18 év felett!!!

 

Címkék: gyurcsány magyarság miniszterelnök fletó műveleti terület kínzás szp

A bejegyzés trackback címe:

https://muveletiterulet.blog.hu/api/trackback/id/tr81646281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mutant · http://www.veszfek.blog.hu 2008.09.03. 12:27:10

az én válaszom:költöztessük egy cigányputriba az egész családjával...ennyi...:)

Kivlov 2008.09.03. 19:29:00

ja. és verjük ki belőle, hogy havi 4500Ft plusz az mennyire istenkirály nekünk.
majom feri!

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.09.04. 09:40:34

A témához: Nem hiszem, hogy ennyi erőfeszítést megérne a fickó. Ellenben van nekünk egy nem-is-olyan-régen bezárt uránbányánk...

A jegyzőkönyvnek: Purgát se láttam vagy négy éve... XD
süti beállítások módosítása