A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Elérhetőség

E-mail: muveletiterulet@gmail.com

Utolsó kommentek

Hírek

Kuruc.info

Költözés

2008.06.17. 15:31 | Magyarsag | 4 komment

 













Adjon az Isten!

Több, mint két éven keresztül (kisebb-nagyobb kihagyásokkal) irogattam a baromságaimat a hotdog.hu nevezetű förmedvényen (ha netán érdekel valakit:
www.hotdog.hu/blog/blog.hot), de betelt a pohár, itt az idő váltani!


A cenzorkák lassan már egy perc nyugtot sem hagytak nekem, minden egyes bejegyzésemet moderálták, egyes postokat úgy ahogy van töröltek...
Persze értem én, hogy mi csíphette névtelen, megalomániás barátaim kampós orrát, de azért hazudnék, ha azt mondanám, nem zavart.

Az említett közösségi oldalon "demokrácia" van! Lehet butítani a fiatalokat mindenféle színes szarral (celebek, luxus autók, tv, mozi, stb), csupán a valóságról nem szabad beszélni...

Tilos a politizálás minden formája, amely a maszop kormányt vagy libsi testvérét sérti! Tilos továbbá zsidózni, cigányozni, kommunistázni (mindaz,ami köztudomásúlag életben tartja a magunkfajtákat), lehet ellenben büdös magyarozni, mocskos nácizni, fasisztázni...

Azt hiszem nem kell tovább ragoznom, miért döntöttem úgy, hogy új életet kezdek a blog.hu-n.
Remélem lesznek páran, akik nem felejtenek el teljesen és meglátogatnak majd új otthonomban, az ajtó mindig nyitva áll!

Címem:
muveletiterulet.blog.hu

"Minden magyar felelős minden magyarért!

 

Címkék: költözés politika magyar nemzet magyarság hotdog radikális kárpátia

A bejegyzés trackback címe:

https://muveletiterulet.blog.hu/api/trackback/id/tr52525589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mutant 2008.06.17. 16:24:05

jöttem,láttam...még gyüvök:)

Angel 2008.06.18. 01:08:07

Szia! Ilyen világot élünk mostanában,a buzeránsok,deviánsok,pedofilok,csegevarások jöhetnek a dogra,a mifajtánk pedig nemkívánatos.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2008.06.18. 16:29:36

ugyan ilyen kinézetű az én blogom is, höhö
adjon az Isten!
süti beállítások módosítása