A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Elérhetőség

E-mail: muveletiterulet@gmail.com

Utolsó kommentek

Hírek

Kuruc.info

Nincs cigánybűnözés?

2008.12.03. 00:20 | Magyarsag | 6 komment

Körülbelül 40 perccel ezelőtt akarták átvágni a torkomat Budapest egyik "frekventált" környékén, a VIII. kerületi Magdolna utcában. Aki ismeri a Józsefváros ezen részét (Lujza utca, Kálvária tér, Magdolna utca, stb.), feltételezem nem lepődik meg különösebben mindazon, amit volt "szerencsém" átélni.

Már többször említettem, hogy fényes nappal sem leányálom errefelé flangálni, sötétedés után pedig egyenesen életveszélyes, mégis nap, mint nap kénytelen vagyok dacolni a veszéllyel, hiszen itt lakom... Így jártam.

Épp hazafelé siettem, majdnem letört a fülem, a kabátom pedig átfagyott, ahogy annak a rendje, amikor is szembetaláltam magam 5-6 jól megtermett rétiniggerrel. Gondoltam rendben elmegyek mellettük, legrosszabb esetben beszólnak valami elméset, ahogy szoktak, de nem lesz probléma. Na persze, ahogy azt Móricka elképzeli...

Már jó messziről kiszúrhattak maguknak, mert ahogy a közelükbe értem, varázsütésre körbezártak. Nem kell ecseteljem, be voltam szarva rendesen, tudtam, hogy itt komoly bajok lesznek. Néztem hogyan menekülhetnék, de hiába kerestem a megoldást, egyszerűen nem volt kiút.

Az egyik tetves előkapott egy batár nagy kést és a gyomromnak szegezte, majd pénzt és az értékeimet követelte, azzal fenyegetőztt, elmetszi a torkomat, ha nem engedelmeskedem. Kissé remegő hangon válaszoltam, hogy pár száz forint van nálam, ha kell vigyék, van még néhány szál cigim , de más semmi, szegény vagyok mint a templom egere.

Erre elkezdett az egyik kokeró a zsebembe matatni, én pedig tudtam, hogy itt a vég, hiszen a kabátom alján ott lapult a mobilom, egy Iphone 3G. Ha a kezükbe kerül, jó esetben is több tízezres kár ér, ráadásul fel is koncolnak, amiért megpróbáltam átverni őket. Tudtam, hogy cselekednem kell, méghozzá azonnal.

Összeszedtem minden bátorságomat és amilyen erősen csak tudtam, gyomron rúgtam a bökőt szorongató cigót, aki hála a jó égnek elterült a földön, mint egy zsák krumpli. Drága jó acélbetétes, hányszor húztál már ki a bajból...

Rögtön ezután futásnak eredtem és minden bizonnyal megdöntöttem Usain Bolt szédületes világcsúcsát. Hátra sem mertem nézni egészen a kapunkig, felrohantam a másodikra, most pedig itt vagyok és még mindig reszketek, mint a nyárfalevél...

Érdekes, valahogy soha nem a fehérek próbálnak belém kötni, kirabolni, kivétel nélkül roma származású honfitársaimmal gyűlik meg a bajom. Normális az, hogy rettegésben kell élnem a saját hazámban? Hol vannak ilyenkor a térfigyelő kamerák és a rendőrök? Meddig kell még tűrnünk? Nem volt még elég áldozat?

Én mondom, előbb-utóbb háború lesz!
 

· 1 trackback

Címkék: roma cigány rablás magyarság műveleti terület cigánybűnözés

A bejegyzés trackback címe:

https://muveletiterulet.blog.hu/api/trackback/id/tr93800797

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Haga clic en la página web del sitio 2018.02.03. 07:15:50

Nursing diagnosis for postpartum depression - buusojl

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.12.03. 02:09:04

Hm... én lakom a VIII. kerületben (is), szóval kb. képben vagyok.
Ezek cigányok a környéken laknak, vagy cirkáltak?
Mert ha környékiek, és gyakran összefuthatsz velük, akkor fordulj akár a kuruc infóhoz, vagy a barátaidhoz, vagy valakihez, nehogy komoly bajod legyen a jövőben!
Volt már ilyesmiből gondom.

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.12.03. 02:34:04

Franc se tudja, hol laknak, eddig soha nem láttam őket... Mindenesetre megijedtem. Nem kicsit, nagyon!!!

mutant · http://www.haspok.blog.hu 2008.12.03. 11:41:53

aztamindenit...de ismerem az érzést:S kicsiny városomban egy szál cigiért fogott rám kést a gringó

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.12.04. 17:59:56

Minden esetre el kell ismerni, hogy a lehető legjobb megoldást választottad.
Gratula a jól sikerült rúgásért!

"Én mondom, előbb-utóbb háború lesz!"
Nem lesz. A cigányok képtelenek háborúzni. Lesz egy rövid mészárlás, aztán olyanok lesznek mint a kezesbárány...

kyora-chan 2008.12.07. 23:51:33

Hejjj Drága! Nem lehetséges, hogy most Te vagy némi lemaradásban? XD
süti beállítások módosítása