A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Elérhetőség

E-mail: muveletiterulet@gmail.com

Utolsó kommentek

Hírek

Kuruc.info

Én megmondtam

2008.09.16. 10:47 | Magyarsag | 2 komment

Ahogy azt vasárnap megjósoltam, nem oszlott fel a parlament, óriási "meglepetés"...

Holnap lesz az őszödi beszéd kiszivárgásának 2. évfordulója, aki már csak halványan emlékszik ő böszmesége nagy elkúrására, annak itt a teljes, vágatlan felvétel.

 

Holnapután is jubilálunk, két évvel ezelőtt foglalták el a feldühödött hazafiak (nekem hősök, nem vita tárgya) az MTV-székházat.

 

 

Szombaton pedig Gyurcsótány féle Magyar Demokratikus Charta & Cigányfelovulás elleni tiltakozás a Hősök terén.

Mozgalmas hetünk lesz...

Címkék: gyurcsány magyarság műveleti terület őszödi beszéd mtv székház ostrom

A bejegyzés trackback címe:

https://muveletiterulet.blog.hu/api/trackback/id/tr22665777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.09.17. 02:26:59

Csak annak örülök, hogy én már nyolc éve konzekvens vagyok, a történelem szelétől meg nem ingok, és továbbra is szeretném visszakapni a fővárost és az országot a józan ész és a rend számára. Akinek meg az a hobbija, hogy hülyére vereti magát és másokat a rendőrökkel és/vagy a tüntetőkkel... Szerezzetek egy saját életet, és mindenki jobban jár!

n-n-n 2008.09.18. 13:05:00

Hősök? Szilvássy által megvezetett Balekok.
süti beállítások módosítása