A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Elérhetőség

E-mail: muveletiterulet@gmail.com

Utolsó kommentek

Hírek

Kuruc.info

Kidobott laptop, balfasz BKV ellenőr

2008.08.28. 18:02 | Magyarsag | 14 komment

Ahogy arra már tegnap is utaltam, kalandos utazásban volt részünk csütörtök hajnalban a 907-es éjszakai járaton.

Éjjel kettő óra kürül szálltunk fel Kedvesemmel a Vezér utcánál, fáradtan, álmosan, csak arra vágytunk, hogy végre ágyba kerüljünk. Amint becsukódott az ajtó, 4 jól megtermett ellenőr lépett hozzánk, kettő közülük nem is igazi jegyvizsgáló, hanem zöld karszalagos  biztonsági őr. Szépek voltak, mondanom sem kell....

Párom előhalászta tanuló bérletét, megmutatta, én viszont "kivételesen" elfelejtettem magammal vinni, ezért reflexből nyúltam a személyi igazolványomért, írjanak csak büntetést, majd bemutatom alkalom adtán, a csekket pedig befizetem.

Ahelyett, hogy a megszokott módon minden elintézésre került volna, a szekusok nekiálltak kötekedni. Hiába magyaráztam, hogy nincs nálam egy árva fitying sem és egyébként is van bérletem, csak éppen nincs nálam, képtelenek voltak felfogni, elkezdtek ordibálni, mint a fába szorult féreg...

A legvehemensebb egy teltkarcsú, középkorú hölgyemény volt, (az a tipikus klimakszos ribanc), megállította a buszt és a következőket mondta : "addig nem megyünk tovább, amég le nem takarodtok".

Mivel eszünk ágában sem volt elhagyni a buszt, se szó, se beszéd, kitépték kezemből a málhazsákomat és kihajították az ajón. Meg kell mondjam, kissé ideges lettem, mivel a táskában ott lapult a laptopom is, meg azért mégsem járja, hogy valaki csak úgy dobálózzon a cuccaimmal éjnek évadján.

Reni szépen felvette a földről én pedig tárcsáztam a rendőrség számát. Ekkor meglepetésemre elindultunk, úgy látszik a "komák" nem akartak találkozni a rend bátor őreivel. A rendőrbácsi ugyan nem akart kijönni a helyszínre, de azt javasolta, hogy tegyek feljelentést rongálás miatt.

A Bosnyák térre értünk (ahol egyébként is leszálltunk volna), de csak most jött az igazi meglepetés. Körbe álltak a bátor BKV alkalmazottak és lökdösni, tolni kezdtek, majd néhány rúgással jelezték, hogy ők bizony bármit megtehetnek a védtelen utassal...

Szerencsére a notebookom épségben megúszta a kalamajkát, de a történet itt még koránt sem ér véget. Még ma panaszt teszek a BKV ügyfélszolgálatánál és ha nem hajlandóak kivizsgálni a történteket, akkor megteszem a feljelentést is!

Címkék: bkv rendőrség magyarság műveleti terület ellenőr éjszakai járat biztonsági őr

A bejegyzés trackback címe:

https://muveletiterulet.blog.hu/api/trackback/id/tr80638149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

purga · http://www.veszfek.blog.hu 2008.08.29. 09:37:49

ezt a sztorit küld be a bkvfigyelőre is

mutant · http://www.veszfek.blog.hu 2008.08.29. 09:55:04

hát a BKV ellenőr márcsak ilyen faj... tegnap nekünk meg a rendőrökkel volt randink...

pbakondy 2008.08.29. 10:31:42

Szerintem ne várd meg a kivizsgálást, az eredménye borítékolható.
Még ma jelentsd fel őket.

duneskate 2008.08.29. 10:36:08

állatok ! de ebben meg az a vicces hogy mind azt fogja mondani az anya életére, hogy te részegen dobáltad a laptop od és ők csak poróbáltak kedvesn csitítani ja és még a bérleted sem kérték. De ha felszálna egy kisseb c. társoság, kussban ülnének,megsem szólalnának.

mutant · http://universal.blog.hu 2008.08.29. 11:28:11

ezzel nem lehet mit kezdeni...mindig legyen jegyed vagy bérleted...de sokszor még akkor is "seggbebasznak".

Zeline 2008.08.29. 11:53:20

Azt még hozzáfűzném hogy a rendőr bácsi azt javasolta készítsünk fényképet, hogy majd legyen bizonyítékunk meg azonosításhoz megfelelő kép. Nosza előkaptam a telefonomat, amit néhány másodpercre rá kedves barátunk egy kecses mozdulattal kirúgott párom kezéből és le a buszról. Igazábol csak azért bánt mert 1 hete vettem és kicsit megviselte a betonnal való hirtelen találkozás. Meg egyébként hogy jön egy ilyen barom hogy rugdossa meg dobálja az ember cuccát? Nem tudom, hogy ha most rongálásért feljelentés, akkor kapni kártérítés?

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.08.29. 11:54:44

Jó kérdés... Ha esetleg sikerülne bebizonyítanunk az igazunkat, akkor talán.. De tudod hogy megy a magyar igazságszolgáltatás!

mutant · http://universal.blog.hu 2008.08.29. 11:55:47

na igen.demint említettem,aki szokta olvasni a Vészféket,az tudja,h mi is találkoztunk 2 droiddal.

mutant · http://universal.blog.hu 2008.08.29. 11:56:37

egyébként lopásnak is számít,ha elveszik a cuccod.mindegy,mi az.ujjlenyomat:)jobb ötlet nincs.

mutant · http://www.veszfek.blog.hu 2008.08.29. 13:20:42

kitették BKV-figyelőre.

csoromagyar 2008.08.31. 12:35:37

sajnos ez már lassan tipikus.Szerintem a vagyonvédelmi szakmai kamara felé is jelezd.Mondjuk tele van az is "bukott" rendőrrel,de hátha történik végre valami

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.09.01. 23:44:08

Tudom, tudom, rohadt elitista-monarchista csökevény vagyok, de tulajdonképpen az ilyen esetek miatt célszerű valami jól láthatóan életellenes eszközzel felszállni az éjszakai buszra... Aztán, ha a "szekus" kötekedne, finom mozdulattal figyelmeztetni... egyszer.

kyora-chan 2008.09.04. 11:27:18

mondja ezt egy leendő ...védő XD
Alister, Alister! Azt hittem az ilyen kirohanások az én asztalomhoz tartoznak :D A Te asztalod a csendben fenyítés és a hangzatos törvényes eszközök által való megoldások...sebaj, egyszer Neked is kijár az öröm^_^"

Amúgy meg sajnos nincsenek "tényleg működő" eszközök az ember kezében. Az ilyen helyzetben mindig Te húzod a rövidebbet...kíváncsi vagyok minek kellene bekövetkeznie, hogy végre változzon vmi :S

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.09.04. 22:23:52

Kiora-csan:
Ahogy egyik kedvenc költőm írta: "néha tisztább eltörni egy tányért, mint elmosogatni"...
süti beállítások módosítása