A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Elérhetőség

E-mail: muveletiterulet@gmail.com

Utolsó kommentek

Hírek

Kuruc.info

Ingyen repülőjegy a csehországi cigányoknak

2008.08.27. 16:48 | Magyarsag | 17 komment

Ez a nem semmi...

Ingyenes repülőjegyet ajánlott fel a cseh Nemzeti Párt minden cigánynak, aki hajlandó elhagyni Csehországot. A párt már korábban is azt javasolta, hogy a cigánykérdést Csehországban az "indiai őshazába" való kitelepítéssel lehetne megoldani.

"A Nemzeti Párt ma megüzente a Cseh Köztársaságban letelepedett cigány közösségnek, hogy hajlandó anyagilag támogatni minden egyes cigány távozását a Cseh Köztársaságból, menjenek bárhová, Indiától Kanadáig" - olvasható abban a közleményben, amely hétfő délután került fel a párt honlapjára. A cigányok akkor kaphatnak egyirányú ingyenes repülőjegyet, ha előzőleg írásban kötelezik magukat, hogy "2010 végéig nem lépnek a szuverén Cseh Köztársaság területére".

"A 2010-es parlamenti választás után erre a nem szokványos megállapodásra már nem lesz szükség" - olvasható továbbá a honlapon. A közlemény részletesebben nem indokolja meg a 2010-es dátumot. Megfigyelők szerint ez valószínűleg magabiztos célzás arra, hogy a párt, amely már korábban jelezte, hogy indulni kíván a következő képviselőházi választáson, bízik saját sikerében.

A csehországi roma szervezetek egyelőre nem reagáltak a Nemzeti Párt közleményére. Ivan Vesely, a Dzeno szövetség elnöke azonban megjegyezte: "Nincs ebben semmi új. A Nemzeti Párt már korábban javasolta, hogy telepítsék ki a romákat Indiába. A régi vicc már nem vicc. Valami eredetibb ötletre lenne szükség."

Csehországban a legutóbbi népszámláláskor (2001) mintegy 11 ezer ( !!! - milyen kevés ez, és mégis ekkora probléma? - a szerk.) ember vallotta magát cigány nemzetiségűnek. Szakértői becslések szerint azonban valódi számuk mintegy 200-250 ezer. Egy nagyszabású országos felmérés szerint a cigányok egyre inkább leszakadnak a cseh társadalom többségétől, körükben hatalmas méretű a munkanélküliség, s mintegy 80 ezeren a városok szélén kialakult gettókban élnek.

Forrás: MTI / Szent Korona Rádió

Címkék: roma cigány magyarság műveleti terület szent korona rádió

A bejegyzés trackback címe:

https://muveletiterulet.blog.hu/api/trackback/id/tr56636310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marlo 2008.08.27. 19:09:14

Kíváncsi vagyok, mikor raknak ki a Bombagyárról. Gondolod, ettől olvasottabb lesz blogod, hogy ott minden második hozzászólásban magadat reklámozod? És még a számlaszám is kint van. Feltételezem, nem győzöd felvenni a rengeteg adományt.

mutant · http://universal.blog.hu 2008.08.27. 19:21:15

naja...az "adomány" túlzás,szerintem is.nekem eszembe se jutna!!! a hozzászólásokat nem mindig tudom követni,mert mire odajutok,van vagy 100:)

kyora-chan 2008.08.27. 19:44:04

Kedves Marlo!

Elképzelni nem tudom, hogy juthattál arra a hihetetlen ostoba - egyáltalán - felvetésre, hogy Magyarságot kiraknák a Bombagyárról. Tudod ez nem a "két dudás nem fér meg egy csárdában" szituáció. Sőt hovatovább maga Tomcat is kommentálta már ezt a blogot...(lehet mielőtt hülyeségeket beszéltél volna, talán olvasni sem ártott volna?!)

Amúgy meg mit zavar téged, ha kint van a számlaszáma?...
Feltételezem eme mélyenszántó gondolatmeneted, csak a kisebbségi-komplexusod és az irigymirigyeid szülötte, amiért is Ten Magad még egy ép értelmes komment hozzáfűzést sem tudsz írni...

Egyébiránt meg ha nem tetszik amit olvasol, akkor ne olvasd...így legalább csak pár évvel később fogsz szívrohamot kapni a sok stressztől, ami láthatóan terhel téged...

Az őszinte hangok igenis kellenek! Minél többen vannak, annál nyugodtabban hajtom a fejem álomba...bár amint látom/olvasom a Te IQ átlagodat e két "tételmondat" jelentőségének felfogása már messze meghaladja, így inkább ne gondolkozz ilyeneken, csak mond beeee...

marlo 2008.08.27. 23:48:23

Kedves kyora-chan!

Köszönöm, hogy így aggódsz értem. Egy szóval nem említettem, hogy zavarna a számlaszám, csak simán röhejesnek tartom. Lehet, hogy Tomcat kommentálta már ezt a blogot, tényleg nem néztem utána és most se fogok, mert igazából leszarom. Csak annyit tudok, hogy ez a tízezredik közéleti, politikai témákkal foglalkozó blog. Ezen belül pedig mondjuk az ötezredik jobboldali, nemzeti irányultságú. Csak képzeld el, mennyire korrekt lenne, ha mindenki ezek közül regisztrálva lenne a Bombagyáron, és ott az összes kommentje önmaga reklámozása lenne. Lehet, rosszul emlékszem, de mintha a Bombagyár házirendje is tartalmazna vmi ilyesmit, hogy nem szabad reklámozgatni. De lehet, hogy nem, most hadd ne nézzek utána.
Külön köszönet, hogy érvek helyett egyből a kisebbségi komplexusomról és az IQ átlagomról firkálsz itt össze-vissza, te ász :).

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.08.28. 00:22:39

marlo: Kiora-csan tényleg ász ;) :) Semmi baj, lesz ez még jobb is... *részvéttel telt*
Azt viszont nem értem, hogy téged miért zavar Magyarság "önreklámozása". És hogy ha már igen, akkor miért itt vered ki a balhét, és nem az illetékeseknél. Az nyilván hatékonyabb lenne valamivel.

marlo 2008.08.28. 01:23:56

Alister: engem csak azért zavar, mert nem tartom etikusnak, ezért írtam az előző megjegyzésemben, hogy egyszerűen káosz lenne, ha mindenki ezt csinálná. Balhét pedig nem verek én ki sehol, csak megjegyeztem.

kyora-chan 2008.08.28. 01:49:01

Kedves Marlo!

Amint látom elég felkészült vagy a témában...már ami a felszínt illeti...itt ezer blog, ott ezer blog...húúú de nagy érv...Ha érvekről szeretnél vitatkozni, mi lenne, ha magad is érveket hoznál fel?...
Nem tartod etikusnak? - nem kell rá pénzt küldeni...ez egy lehetőség....
És miért lenne káosz??? - mint említettem...lehetőség....talán valakinek elnyeri a tetszését....akinek talán többet jelent mit Neked....
Amúgy nem aggódom érted - bár köszönöm, hogy felhoztad - tudod a patkányok és a csótányok még egy atomtámadást is kibírnak, így nincs miért - feleslegesen - aggódnom...

andrás · http://www.klubd.hu 2008.08.28. 08:25:02

Ne vitázzatok, mert ez nagyon gyerekes. Inkább arról beszélgessünk, hogy Ti kinek adnátok ingyen repülőjegyet odafelé Indiába, visszaút nélkül. Nem kell, hogy cigány származású legyen az illető, bárki lehet, akire haragszotok, vagy akitől szívesen távol tartanátok magatokat. Nekem van egy ismerősöm, nem tartozik semmilyen kisebbséghez, mégis adnék neki ingyen repülőjegyet bármelyik Európán kívüli országba. Tomka Barnabás a neve, ő a KlubD (Diplomások Klubja, www.klubd.hu ) alapítója, többségi tulajdonosa és ügyvezetője. Újabban mindenkit kizár, akinek ellenvéleménye van, vagy kérdez. (Csak pozitív kritikát fogad el, a negatívért törlés jár.) Engem is kitett a klubból néhány kérdés miatt, a részleteket itt írtam, andrás nicknéven: mage.hu/2008/7/9/proof (Az első 2-300 hozzászólás érdekes, ahol már versírásra kérnek, ott már eltérünk a témától...)

mutant · http://www.veszfek.blog.hu 2008.08.28. 08:38:17

Én egy lakatlan szigetre küldeném őket.Majd úgyis elintézik egymást. A reklámmal semmi gond,de a gyűjtést én sem tartom jó ötletnek.Tulajdonképpen miremegy a gyűjtés?emléktáblára?vagy vmi hasonló?Mert ehet,h lemaradtam valamiről...Na,megyek DOLGOZNI.pápá.

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.08.28. 16:31:40

Nos, kezdjük ott, hogy nem túl sűrűn szoktam kirakni linkeket, de ha mégis, annak oka van. Például ha úgy gondolom, hogy erről a bombagyár közösségnek sem árt hallani, nem reklámnak szánom.
Más különben nem igazán szorulok rá plusz olvasóra, de mindegy.

A számlaszám lehet, hogy nem a legjobb ötlet és Neked nem tetszik, de ha nem vagyok indiszkrét mi közöd hozzá? Szerintem semmi...

Mellesleg ha velem van valami gondod (linkelés,stb.), akkor ott az email címem, írhatsz privát üzenetet és lehet, hogy még válaszolni is fogok neked, hova tovább, az is megeshet, hogy közös nevezőre jutunk, de azt hiszem nem ez a fennhéjázó stílus a megfelelő megoldás.

Végezetül megjegyezném, hogy nálam nincs nem volt és nem is lesz cenzúra!

Üdv

marlo 2008.08.28. 17:12:48

Szerintem kicsit reklámszagú a dolog, Sodi blogján is találtam ilyet a kommentek között. Már mondtam, a számlaszámmal semmi bajom nincs, csak simán nevetségesnek találom. Oké, hogy NJA, Jobbik, meg ilyesmik számlaszáma kint van, oda szokott is utalgatni a nép. De kíváncsi vagyok, hogy ha neked utal vki, az mivel is támogatja a nemzeti célokat. Örülök, hogy kulturáltan válaszoltál és nem egyből azzal jöttél, hogy egy patkány meg egy féreg vagyok, mint ahogy itt az egyik kedves hozzászóló, aki magát hihetetlenül okosnak hiszi azért, mert képes ilyen paraszt módon beszélni.

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.08.28. 17:20:34

Azt hiszem én tudom mit miért teszek, hogy Te elhiszed, vagy sem, az már nem az én gondom.

Szeretném, ha mindenki befejezné a személyeskedést, köszönöm azoknak akik mellém álltak, de nyugi, meg tudom "védeni" magam :).

A továbbiakban lezártnak tekintem ezt a történetet, jó volna, ha ti is így tennétek!

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.08.28. 17:29:31

Az "utolsó szó jogán" annyi, hogy még itt sem töröltem egyetlen kommentet sem, pedig itt volt egy-két balfasz:
muveletiterulet.blog.hu/2008/07/20/jud_suss_a_betiltott_film

fodros 2008.08.28. 18:13:33

A csehekről kellene példát vennünk és a tücsköket jó messze küldenünk!

mutant · http://www.veszfek.blog.hu 2008.08.28. 18:58:23

én csak azt tudom mondani,amit már mondtam:lakatlan szigetre az összeset,ők majd elintézik egymást.meg ott úgysem lesz színesfém,kókuszdióért meg egyébb kajáért meg nem mozdulnak meg.Szal vagy megennék egymást vagy megölnék.Nekünk tiszta maradna a kezünk:)

Pirus 2008.08.28. 21:06:45

Sajnálom a cseheket, ha megteszik, azonnal gyarapodni kezd a cseh roma lakosság, ugyanis már megesett, hogy több roma család külföldre repült, és mihelyt ezt megtudták a szomszéd határontúli roma családok máris beköltöztek a szabad házukba mint rokonok.Pár hónap múlva megkapták a polgárságot és ha ezt így folytatódik akkor mondjuk a magyar romák is esetleg elrepülhetnének...és nem kellene egy lakatlan szigetre sem elég ha egyszerüen csak elrepülnek...

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.08.28. 22:47:59

Az a baj, hogy ha mindenki kap ingyen repülőjegyet, akit nem bírunk, akkor az a kétszáz ember, aki marad Európában, baromira fog unatkozni...
süti beállítások módosítása