A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Elérhetőség

E-mail: muveletiterulet@gmail.com

Utolsó kommentek

Hírek

Kuruc.info

telesport.hu - fostalicska

2008.08.22. 23:10 | Magyarsag | 7 komment

Hagy kezdjem egy vallomással: nincs televíziónk. Nem mintha nem telne rá, vagy ilyesmi, de amennyit mi néznénk, tök felesleges... Ha kivételesen valami érdekes műsort adnak valahol (persze ritka, mint a fehér holló), akkor meg ott az internet.

Mivel kimondottan szeretem a sportot (főleg nézni), és szívből szorítok a magyaroknak, akik a mostoha körülmények közepette is igyekeznek bebizonyítani a világnak, hogy nem a "futottak még" kategóriában a helyünk, ráadásul ma végre tényleg esélyünk van megszerezni az első aranyérmet a pekingi olimpián (hála Istennek Vajda Attilának sikerült) megpróbáltam bekapcsolni a telesport.hu online adását.

Próbáltam egyszer, próbáltam kétszer, próbáltam tízszer, de semmi. Frissítettem, újra töltöttem, a modemet is újra indítottam (hátha nálam van gebasz), de csak azt értem el, hogy már a kersett oldalt sem sikerült megjeleníteni... Még számomra is (informatikai antitalentum vagyok) egyértelművé vált: rengeten nézik  egyszerre, a szerver túlterhelté vált, hoppon maradtam.

Persze érthető, hogy országszerte mindenki a kajak-kenu döntőkre kiváncsi, de akkor is... Már a Labdarúgó Európabajnokságon kiderült, hogy az online közvetítés egy nagy kalap szar. Akadozik, szaggat, legöbbször egyáltalán nem is működik, még  kakaóbiztos számítógépeken sem.

A telesport.hu a köztelevízió tulajdona, tehát a miénk. Ki tudja hány millió forintot fordítottak az adófizetők pénzéből (a mi pénzünkből) az olimpia internetes közvetítésére?! Ha fizetünk egy szolgáltatásért, úgy gondolom joggal várhatnánk el, hogy ellenérték gyanánt megfelelő színvonalat nyújtsanak az illetékesek...

Javítsatok ki, ha tévedek!

update: a vizilabdás fiúk győzelméről is lemaradtam...

Címkék: mtv olimpia magyarság műveleti terület vizilabda peking2008 telesport.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://muveletiterulet.blog.hu/api/trackback/id/tr89627374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.08.22. 15:00:46

Jéééé!!! Ezt kb szóról-szóra én is írhattam volna.

mutant · http://universal.blog.hu 2008.08.22. 16:57:32

kár,h lemaradtál róla,mi néztük a kajak-kenut és a vizilabdát is.nagyon szép meccs volt.kivéve,hogy jó pár helyzetben görények voltak a bírok velünk (török és román bírónál mi másra számíthatott az ember...).végig a kezünkben volt a magyar zászló és hangosan szurkoltunk a fiúknak!:) be is néztek néha a kapu fölött a szomszédok,h mi ez az üvöltözés:) Női öttusában nem arattunk nagy sikert,de az is izgalmas volt.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.08.22. 22:28:22

Elvileg a tévékamerák adását digitálisan lövik át Pekingből, tehát semmilyen vagy nem sok plusz költség felrakni a netre a közvetítést.

Igaz 2008.08.23. 09:09:36

Vajda Attila !!!!

Magyarság · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.08.23. 11:40:55

Nem is az kerül soba, hanem a jogdíjak

mutant · http://universal.blog.hu 2008.08.24. 12:15:04

harmadszor is olimpiai bajnok a magyar vizilabda csapat!isteni meccs volt!!!most pedig lefekszem,mert nem rég ért véget a szülinapi bulinm:D:D:D
süti beállítások módosítása