A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Elérhetőség

E-mail: muveletiterulet@gmail.com

Utolsó kommentek

Hírek

Kuruc.info

Találkoztam egy nácivadásszal+Nyilt levél a Nácivadász Szövetség vezetőinek

2008.07.31. 11:22 | Magyarsag | 8 komment

Kora délelőtt a Körúton sétálgattam, nézegettem a kirakatokat és az élet nagy dolgain töprengtem (közben pedig izzadtam, mint egy ló), amikor odalépett hozzám egy felnyírt hajú, kreol bőrű (mégsem cigány), 18-20 év körüli  fiatalember és elkezdett üvölteni velem.

Mocskos fasisztának nevezett, édesanyám foglakozását firtatta és kijelentette, hogy márpedig ő most meg fog verni engem, ha törik, ha szakad. Komolyan mondom, köpni, nyelni nem tudtam...

Megkérdeztem, hogy mégis ki a halálnak képzeli magát és egyáltalán nincs-e jobb dolga, mint velem kötöszködni.

Büszkén válaszolta, hogy ő bizony a nacivadasz.blogspot.com egyik "titkos" szerkesztője és kötelességének érzi, hogy az olyan szemét nácikat, mint amilyen én is vagyok megleckéztesse.

- És mégis honnan a faszomból veszed, hogy én náci vagyok? Talán horogkeresztes karszalaggal masírozok, vagy épp zsidó hullák maradványait láttad a táskámban?

- Náci vagy, ez messziről látszik. Bakancs van rajtad, a pólód is antiszemita, attól a szar Tomcattől vetted. Az ilyeneket ki kell írtani.

- Tényleg? És áruld már el, mitől antiszemita a polóm? Mellesleg épp ez volt rajtam:

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Szidod az Szdsz-t, tehát utálod a zsidókat.

Kezdtem bepipulni és a következőket mondtam:

- Ha nem takarodsz el azonnal, szét fogom rúgni a seggedet és egy életre megjegyzed, hogy nem baszakszunk "nácikkal"!

Közben már egy kisebb tömeg gyűlt körénk, lelkesen figyelték a semmiből kipattant előadást.

Egy nyugdíjas bácsika hirtelen odalépett a nácivadászhoz és olyat taszított rajta, hogy öröm volt nézni, majd pedig erélyesen felszólította, hogy vagy elhordja az irháját, vagy rendőrt hív.

Nácivadász barátunk válaszként felmutatta középső ujját és odébb állt...

Bár nem szorultam segítségre, megköszöntem neki a határozott fellépést és haza indultam.

"Kedves" Nácivadász Szövetség!

Bár nem vagyok meggyőződve afelől, hogy valóban valamelyik vezető patkányotokkal futottam össze fél 10 tájékán a Baross utca-József körút sarkán, de ha mégis, akkor ez vérlázító!

Azonnali hatállyal hívjátok vissza embereiteket, mert nagyon csúnya vége lesz a történetnek. Nem mindenki lesz ennyire elnéző, mint amilyen én voltam, és előbb-utóbb az is megeshet, hogy vér fog folyni (nem a mi vérünk, erre mérget vehettek).

Ha nem Ti voltatok személyesen, akkor is a tiétek a felelősség! Szélsőséges, hungarofób szennyoldalatok úgy látszik néhány befolyásaolható idiótát teljesen elhülyített...

Kérjetek bocsánatot az egész nemzettől és sürgősen tünjetek el a közéletből, mielőtt késő lesz...

Szebb Jövőt!

Címkék: szdsz náci magyarság tomcat műveleti terület fasiszta antifasiszta nácivadász nacivadasz.blogspot.com nácivadász szövetség

A bejegyzés trackback címe:

https://muveletiterulet.blog.hu/api/trackback/id/tr46594028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pocok1978 2008.07.31. 14:46:45

Kezdek nagyon morcos lenni.
Eddig is túl nagy volt a pofájuk, és mindent megtehettek, de manapság jobban visszaélnek a helyzettükkel.
Ennek VÉGET KELL VETNI!

Ariam 2008.07.31. 16:00:30

Én pofánvágtam volna, semmi vita, csak durr... had szokja!!

-Hungaroid- 2008.07.31. 17:30:27

Maguknak keresik a bajt. Ezek akkor tanulnak majd a szóbol ha egyikünk majd jól szájbaveri azt az egyet aki túl lő a célon. Ez az egy eset is elég lesz ahhoz, hogy hónapokig befogják a pofájukat, hogy azzal az egy példaértékű megtorlással forgolódjanak az ágyukban álmatlanul, ökölbe szorított tenni akaró, mégis tétlen kézzel minek utána inkább felkelnek az ágyból és hajnal kettőkor el kezdenek cyber vadászkodni, hogy megnyugodjanak.

angel 2008.07.31. 18:15:33

Elviselhetetlenül nagy az Isten állatkertje!!!
Ha ilyenek a "náczivadászok" akkor én biztos,hogy inkább a "nácziak" tömegéhez állok!

Egérfogó 2008.07.31. 22:34:38

Ajánlom a figyelmetekbe, a mai 10:27 es posztot.
Ettől szerintem minden normális értékrendű emberben átszalad a vér a karokba.
Nekik már vannak polgári áldozataik is...

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.08.01. 00:14:14

LOL! Minden héten akad valami, ami arról győzköd gőzerővel, hogy a Taigetosz egy pozitív, előremutató műintézmény volt, amelyet minél hamarabb vissza kell állítani, mindannyiunk (beleértve az érintetteket is) érdekében...

poweib poweiugbpweoiub · http://23tg2b24b 2008.08.01. 11:48:02

talan nem kene annyit baszni az anyadat, akkor nem lennel kis naci tetu.

tata86 2008.08.01. 19:20:28

Elolvastam a náczivadászt és a nácivadászt is. Nehéz volt eldönteni, hogy melyik a paródia és melyik az igazi. xD

Amúgy kár beléjük a poszt...
süti beállítások módosítása