Tegnap délután megakadt a szemem az index (ál)hírportál egyik cikkén (index.hu/gazdasag/magyar/luxma080701/). A szerző azt ecsetelgeti, hogy a magyarok az európai átlaghoz képest magas arányban keresik a luxus terméketeket.
Diesel, Gucci, Calvin Klein, Armani, Chanel a legkeresettebb márkák hazánkban, erre fáj a foga az egyszeri honpolgárnak Nilsen felmérése szerint.
Azért kiváncsi lennék, milyen eredményre vezetne, ha a "vicc" kedvéért nem az internet felhasználókat kutatgatnák az illetékes elvtársak, hanem vennék a fáradtságot és leutaznának például Szamosbecsre, vagy Sajóivánkára, ne adj Isten Csabacsüdre és ott a Jóska bácsit vagy Piroska nénit kérdeznék meg, mire van szükségük, mire vágynak leginkább...
Egész biztosan nem a Chanel parfüm és a Calvin Klein alsónadrág szerepelne a lista legelején, de az Armani öltöny sem biztos hogy benne lenne a top 10-ben...
Legtöbben már azzal is elégedettek lennének, ha a hónap végén nem azon kellene görcsölniük, hogyan fizetik ki a tizedszer is megemelt gázszámlát, és miből főznek paprikás krumplit vacsorára...
Ekkora nyomorban luxusról elmélkedni nem csupán pofátlanság, hanem vérlázitó provokáció!
Javítsatok ki, ha tévedek...
Szebb Jövőt!
Utolsó kommentek