A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Elérhetőség

E-mail: muveletiterulet@gmail.com

Utolsó kommentek

Hírek

Kuruc.info

Most szólj hozzá

2008.06.28. 09:22 | Magyarsag | 5 komment

 

Örömmel látom, hogy viszonylag magas Blogom napi látogatottsága. Igaz, meg sem közelíti példának okáért a Bombagyár statisztikáit, de nem is ez volt a cél, a pár százas átlag is remek eredmény bő egy hét után!

Amitől mégis lehangolt vagyok kissé, az a kommentek igen alacsony száma...

Arra kérek minden kedves (és kevésbé kedves) Olvasót, hogy lehetőleg ne menjen tovább szó nélkül! Beszélgessünk, vitatkozzunk, formáljunk véleményt és osszuk is meg egymással!

Kellemes hétvégét és Szebb Jövőt!

Címkék: statisztika látogatottság komment magyarság műveleti terület bombagyár

A bejegyzés trackback címe:

https://muveletiterulet.blog.hu/api/trackback/id/tr65543073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mutant 2008.06.28. 10:25:12

Te adtá neki hámhuszat????

donofrio 2008.06.28. 10:44:33

Ez a mocsok meddig rontja még itt a levegőt!?????Néhány szülővel beszélgettem a minap,akiknek még picik a gyerekeik.Elmondták,hogy inkább világgá mennem,de olyan osztályba nem adják majd a gyerekeiket,ahol25 főből 2-3 lesz magyar fehér gyerek.Merthogy most ide tendálunk!Siralmas az is ,hogy egyetemista gyermekeim sem akarnak itt maradni,és gyermeket szülni.A sajátHAZÁJUKban.Én Hazaszeretetre neveltem őket,és hogy legyenek büszkék arra,hogy magyarok!!!!De mikor elmebeteg,a buziságot természetes állapotnak vélő,tolvaj,szabályokat be nem tartó emberfélék vezetnek minket a teljes romlás felé,mit mondjak a gyerekeimnek?Hogy ez a kánaán?Ez a büszke ,nagyszerű nép eltűnik lassan,és Európa örömére lesz egy cigányország,ahová Európa összes cigányát össze lehet gyűjteni!Egy megyszékhely belvátosában lskom.(szoc .polg.mester).Az erkélyen ülve most fogom elkezdeni,háhy cigány megy át kis utcánkon naponta.Azt hiszik ez egy gazdagok lakta környék.Velünk szemben egy cigányudvar van.A rendőrség egyik vezetője szerint:NINCS.
Erre ,mit mondjak?

donofrio 2008.06.28. 10:50:54

Még mindig én.Kevés a komment!Félnek az emberek!Sose fognak összefogni egy ügy érdekében.Magukban puffognak,legfeljebb a szomszédnak,de még egy kommentet sem mernek vállalni.2 napja egy ismerőssel beszélgettem az utcán.Valahogy a cigányok kerültek szóba.Egyszercsak a hátam mögé nézett és elhallgatott.Egy cigány nő állt mögöttünk.Szemébe néztem ,semmi nem történt.A véleményemet pedig ezután is el fogom mondani a cigányokról ,a buzikról(ami igen is természetellenes betegség).Még fel is vonulnak!!!Ez annyira felháborító,hogy eláll az ember szava.Ebben milyen tökéletesen tudjuk utánozni a Nyugatot!!!Másban miért nem?

deserteagle 2008.06.29. 14:59:21

"valahogy a cigányok kerültek szóba.Egyszercsak a hátam mögé nézett és elhallgatott"
Ez velem is előfordult már,hogy egy ismerősömmel szidtuk a cigányokat egymás között,de mikor elment egy mellette,akkor elhalkult a szava,én meg csakazértis alapon mondtam tovább.utána jól leb.sztam,hogy milyen gyáva.De volt már olyan is,hogy haverommal szembejött 4 cigány,az a szokásos "nagy az arcunk a segélyre" típusból,és teljesen másról beszélgettünk,ő meg félrenézett a cigányokra,és azt mondta az egyikre csak úgy: "ez meg egy büdös cigány!" vissza sem mertek szólni,pedig fölényben voltak létszámban.

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.06.29. 15:32:57

Azért ez a ritkább sztem, hogy nem szólnak vissza.. Pláne ha bandában vanak!
süti beállítások módosítása