A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Elérhetőség

E-mail: muveletiterulet@gmail.com

Utolsó kommentek

Hírek

Kuruc.info

A puding próbája...

2008.08.26. 11:45 | Magyarsag | 8 komment

Nem vagyok túlzottan édesszájú, de ma valamiért kegyetlenül megkívántam a vaniliapudingot ( Tomcattel ellentétben én csak azt szeretem, csokipuding  nálam szóba sem jöhet ).

Szétnéztem a konyhaszekrényben és csodák-csodája, találtam egy zacsi grandisso pudingport. Örültem, mint majom a farkának, de rájöttem, hogy valami még hiányzik: a tej. Benéztem a hűtőbe, de ezúttal cserben hagyott a szerencsém...

Természetesen nem estem kétségbe - nem olyan családból származom ám - lerohantam a szemközti kisboltba a zsidóhoz ( nem átvitt értelemben, komolyan zsidó ) és 268 forintért vásároltam 1 liter 2.8 százalékos Tolle "friss" tejet.

Szinte rohantam haza, ledobtam a kulcsomat, felkaptam egy köténykét, elővettem egy fazekat, kinyitottam a pudingos tasakot és kibontottam a tejet is. Már öntöttem is volna  a fazékba, ahogy azt anyukámtól láttam, de ha hiszitek, ha nem, a tej nem akart kifolyni a dobozból...

Rázogattam, ütögettem az alját, de semmi. Kezdtem bepipulni és egy ollóval szétvágtam azt a műanyag "izét", ami a gyümölcslevek dobozán is van (aki tudja rá a szakkifejezést, az kap tőlem egy doboz sört) és most jött a meglepetés: valami darabos, zöld trutyi ömlött a fazékba, a szaga meg olyan volt, hogy arról jobb nem is beszélni, azóta is szellőztetek...

Gyorsan megnéztem, hogy mikor jár(t) le a szavatossága, de elképesztő módon a következő dátumot találtam: Minőségét megőrzi 2008. 09. 02. , anyám, add el a házat...

Szóval ilyen a "friss" tej. Én valahogy másképp emlékeztem! Nekem édesapám azt mesélte, hogy egy tehén nevű állatból facsarják, fehér a színe, és egészséges. Na persze, ahogy azt Móricka elképzeli...

Most megyek és valakinek a fejére öntöm az egészet!!!

Címkék: tej magyarság műveleti terület puding

A bejegyzés trackback címe:

https://muveletiterulet.blog.hu/api/trackback/id/tr55633590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mutant 2008.08.26. 12:35:34

háménemfotóztadleéstettedideki???

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.08.26. 12:38:07

Nem jutott eszembe, rosszul lettem a szagától , le van merülve a Fotoapparat...

mutant 2008.08.26. 13:23:19

já,ándőrstend!megvan a legújabb Kárpátia album,ha köll:)

Bela Bacsi 2008.08.26. 14:16:17

Miert nem vitted vissza a zsidonak?

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.08.26. 19:37:59

Ez spec. a Tolle sara, nem a boltosé...

mutant · http://universal.blog.hu 2008.08.26. 20:18:16

nem biztos...ugyanis sok helyen átnyomják a dátumot.én pl.egy nagy hipermarketben dolgoztam,ahol elég aktívan megy ez.pl. a tojásokon is...szalámikon...mindenen!!!

Té, mint Tamás 2008.08.27. 20:57:34

Szerintem kisboltok nem dátumoznak át, ellenben legtöbb helyen leszarják azt, hogy a tejet hűtve kell tárolni. Ahol nyitott hűtők vannak fóliafüggöny nélkül és a bolt nincs rendesen légkondícionálva, ott elég nagy az esély a tejtermékek megromlására a nyári hűségben.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.08.28. 00:17:35

Megoldási javaslatok:
1. tartós tej, ami hónapokig elvan hűtés nélkül a garázsban/pincében/szekrényben, amíg nem nyitod ki
2. tehén a kertben/nagyszülőknél/hétvégi háznál
3. megbízható bolt keresése
süti beállítások módosítása