A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Elérhetőség

E-mail: muveletiterulet@gmail.com

Utolsó kommentek

Hírek

Kuruc.info

Az öreg néni és a cigány

2008.06.20. 12:14 | Magyarsag | 39 komment

Felrúgtam egy cigányt a villamoson... Egész eddigi életemben a béke és a rend híve voltam, szégyellem is magam rendesen, mégis megtettem, ráadásul fényes nappal...

Nem volt más választásom!

Hazafelé tartottam (pontosabban a szüleim lakása felé), csendben üldögéltem a 24-es villamoson, amikor a Dologház utcánál felszállt egy mosdatlan, penetráns szagú, igénytelen kokeró, és leült velem szembe.

Tudomást sem vettem róla, bámultam kifelé az ablakon és azon tanakodtam, hogy ideje lenne végre könyvtárba menni, mert a könyvtár jó és egyébként is elfogyott az olvasnivalóm.

Túlbarnult barátunk elővette mp3 lejátszós mobilját és elkezdett üvöltetni valami LL Junior szart (nem tudom pontosan mi volt az, nekem mindegyik egyforma) és kihívóan figyelte mit szólok hozzá.

Nem szóltam ekkor még semmit.

Hozzá kell tennem gyorsan, hogy mások sem szóltak rá erre a neveletlen féregre, méla unalommal, sőt talán enyhe rokonszenvvel figyelték, miként megy az idegeimre. Ide vezetett a merjünk sokszínűek lenni kampány!

Egy ősz hajú, idős néni szállt fel a következő megállóban, s mivel szüleim arra neveltek, hogy ilyen esetekben át kell adni az ülőhelyet, szépen felálltam és megkértem, hogy üljön le. Hálásan megköszönte, bár kissé idegenkedve nézte a koszos romát, aki még mindig a telefonjával babrált, s közben csámcsogva kérődzött.

Amint helyet foglalt az öreg néni, a cigány egyből támadásba lendült. Kotorászni kezdett a hölgy szatyrában, minden áron ki akarta szedni belőle a kilós kenyeret, mondván éhes...Ha hiszitek, ha nem a néni, ahelyett hogy lekevert volna neki egy maflást, odaadta az egészet és jó étvágyat kívánt hozzá.

Tudjátok mit lépett erre a kokeró? Fogta, és a földre hajította a veknit...

Erre a pofátlanságra még én sem számítottam, tátva maradt a szám rendesen, de megdöbbenve nézte a hölgy is a történteket.

Mindez nem volt elég, a minden bizonnyal drogos cigónak, belenyúlt redvás szájába, kivette rágóját és a hölgy felé nyújtotta.

- Kérsz rágót nyanya?

- Nem, köszönöm-válaszolta félszegen és megpróbált másfelé nézni.

- Mi az hogy nem kell, Te vén kurva? Nesze baszd meg - és vigyorogva a néni hajába kente a gusztustalan ragacsot.

Szegény asszony köpni-nyelni nem tudott, némán zokogni kezdett, látszott rajta hogy halálfélelme van.

Ez volt az a pont, ahol elpattant bennem egy húr. Odaléptem a büdös, tetves orkhoz és olyat rúgtam a térdébe, hogy magam is meglepődtem... Nem vagyok egy izomkolosszus, igazság szerint elég vékony vagyok,de szerencsére az  acélbetétes bakancs csodákra képes, mint egy zsák krumpli, úgy zuhant a földre a mocsok.

Épp az Orczy téri megállóban jártunk, itt kellett volna átszállnom a 9-es buszra, de még úgy éreztem, van egy kis dolgom. Fogtam a földön fekvő, szitkozódó rohadékot és egy újabb jól irányzott rúgással letessékeltem a villamosról. Szerencsére a járművezető azonnal bezárta az ajtókat, így esélye sem volt megtorolni a történteket, bár ahogy láttam nem is igen volt kedve hozzá, mivel üvöltözéssel és alsó végtagjának szorongatásával volt elfoglalva.

Arra számítottam, hogy az utazó közönség elégedetten nyugtázza majd a történteket, egy-két bátorító, dicsérő szóval megköszönik rendteremtő mutatványomat, de legalábbis tudomásul veszik, hogy helyesen cselekedtem az adott szituációban. Hát egy nagy büdös lófaszt!

Többen körém gyűltek, kivétel nélkül fehér bőrű, magyar anyanyelvű egyedek és váll lapogatás helyett elkezdtek szidalmazni, ilyen-olyan fasisztának, agresszív vadállatnak neveztek, valamint felszólítottak, hogy azonnal tűnjek el.

Még a villamosvezető is kiszállt a fülkéből és felszólított, vagy elhagyom a járművet, vagy azonnal rendőrt hív.

Mivel már így is tovább mentem a kelleténél, amúgy is le akartam szállni, de tombolt, s még most is tombol bennem a méreg...

Hihetetlen, hogy 2008-ban "magyar" emberek ahelyett, hogy segítő kezet nyújtanának idős, elesett honfitársaiknak, némán végignézik, amint egy élősködő, parazita féreg megalázza, rosszabb esetben megveri, kirabolja őket, s ha netán valaki mégis szembeszáll a kisebbségivel, akkor ő lesz a gonosz fajgyűlölő fasiszta....

Azért remélem sikerült megjegyeznie a koszos, büdös cigánynak, hogy vannak még páran, akik nem fogják ölbe tett kézzel végignézni, miként próbálják fertőbe taszítani szeretett hazánkat!

Szebb Jövőt!

Címkék: bűnözés roma cigány magyarság öreg villamos fasiszta néni bakancs ork

A bejegyzés trackback címe:

https://muveletiterulet.blog.hu/api/trackback/id/tr88530521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bjela szila 2008.06.20. 12:55:44

ki kell irtani ezt a genetikai szemetet !!! aki vádi őket álljon közéjük , irány a gázkamra . elég volt , mindenkinek tele a töke , a mocskos egymást nyaló kisebbségek nem veszik észre . 2010 szavazzatok a jobbikra nem radikálisok , de legalább kezelnék a problémát , nem járóka líviákat , mohácsi vikiket küldenének az epbe !!!!!!!!

cutter 2008.06.20. 13:10:29

egyszer nekem is le kellett rúgdosnom egy tetves cigót a villamosról, de szerencsére nekem gratuláltak utána a népek:)

hun 2008.06.20. 13:20:53

régebben én is sokat utaztam a 24-es vonalon, hát mi csak sztárjáratnak hívjuk. hihetetlenül durva. volt, hogy szinte csak mi voltunk rajta magyarok. egyedül sosem utaztam rajta, még nappal is meggondolnám kétszer a dolgot! egyébként nagyon helyesen cselekedtél. elkeserítő a helyzet ezt olvasva, hogy mennyire ostoba, buta primitív emberek vannak. megmenti őket az ember, és még akkor te vagy a hibás. ez mi? botrány. elképesztő. így van, talán a Jobbik az egyetlen valamire való párt. na meg a Zöld Pártra leszek kiváncsi még! Szebb jövőt!

Pyro 2008.06.20. 14:36:13

... Szégyen.
... Gyalázat.

Ezek a férgek azt hiszik, hogy mindent szabad nekik. De azért, mert tényleg szabad... Természetesen mi vagyunk a nácifasisztabőrfejűszemetek amiért merészelünk nekik szólni hogy "hé, ezt nem így kéne".

Röhej.

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.06.20. 14:39:30

Én küönösképpen bőrfejű vagyok a hátközépig érő hajammal... Egyébként ha magyar lett volna a randalírozó, azt is felrúgtam volna...
Az a baj, hogy ilyen dolgok történnek:(!

lacafej · http://www.lacafej.freeblog.hu 2008.06.20. 14:47:30

Minden tiszteletem!

Mindannyiunk nevében és az öreg hölgy nevében is köszönöm amit tettél, én tudom miről beszélsz, ismerem azt a vonalat, az Orczy teret, a Baross utcát, a 9-es buszt és a 83-as trolit.

Azok magyar állampolgárok akik Téged lebasztak, meg elmehetnek a jó büdös kurva anyjukba, a villamsovezetővel együtt (akinek minimum tudnia kéne miről van szó, nem egyszer haladt már végig ott).

Tudom, neten mindenki bátor. Én mégis azt mondom, ha ott lettem volna Veled én rúgtam volna le a lépcsőn.

Szebb jövőt és köszönöm, hogy megtetted!

És tudjátok mit? Tényleg mindegy, hogy cigány vagy nem! Az ilyet bőrszíntől függetlenül kell felrúgni a felsővezetékre!

purga 2008.06.20. 15:10:04

Bárcsak minden tábornokom ilyen bátor lenne...:)
Ja és persze nincs cigánybűnőzés...

purga 2008.06.20. 15:12:11

még valami: ezt a sztorit elküldhetnéd a bkvfigyelőnek is, hiszen ez a bkv-t és minősíti...

VARGA TÜNDE 2008.06.20. 15:50:06

KÖSZÖNÖM NEKED,HOGY TE MEGTETTED AZT,AMIT MÁS IS MEGTEHETETT VOLNA.GYÁVA NÉP A MAGYAR---TISZTELET A KIVÉTELNEK!
REMÉLEM,MINDEN IGAZ EMBER SZÍVÉBEN FELHÁBORODÁST KELTETT AZ ESET.
MARADJ MEG ILYENNEK,ILYEN EMBEREK KELLENEK NEKÜNK!
AKI EZT NEM VALLJA MAGÁÉNAK,AZ NEM ÉRDEMLI MEG,HOGY ITT ÉLJEN ÉS ÚGY HÍVJA MAGÁT,HOGY MAGYAR VAGYOK.
MINDEN JÓT KÍVÁNOK NEKED EGÉSZ ÉLETEDRE! TÜNDE

Ungi 2008.06.20. 15:50:28

Csak megerősíteni tudom a tapasztalatodat. Mihelyt valaki fellép a cigánybűnöző(k) ellen, nem csak hogy nem állnak ki az ott lévő fehérek mellette, de még le is hurrogják, hogy minek zavarja meg a „köznyugalmat”. Ezek szerint egész csomó (szar)magyarnak az a legnagyobb vágya, hogy nyugodt körülmények között tudjon kihalni – úgyhogy legközelebb kérj tőlük elnézést, hogy a nyugalom megzavarására alkalmas képi és hanghatásokat mutattál be :)

A cigánybűnözők (is) olyanok, hogy lepereg róluk az akadémikus érvelés, és csak az erőből értenek; ha ez nincs, akkor veszik a bátorságot maguknak, és megaláznak, megerőszakolnak, megölnek. Bőven elég példa van rá, hogy ez a helyzet – a többi pedig a judaisták által uralt médiából folyó néphülyítés, hogy ez nem így van, illetve ha netán mégis el kell ismerniük, hogy így van, akkor ez így helyes, és nehogy valaki is változtatni akarjon rajta.

Egyébként meg lehet oldani ezt a problémát törvényesen és legálisan – ha megvan hozzá a szándék – ami a judeonácik által uralt Judapesten nincs meg. A hollandoknál (Amszterdamban) viszont pl. seperc alatt kijön a rendőrség a villamoshoz, ha eset van, mint pl. bliccelők. Igen, ők már ezért is kijönnek (és ezt egy magyar házaspár példájából tudom, akik azt hitték, hogy ott is Judapesten vannak).
Tehát, ki lehet hívni a rendőrt, és ki tud jönni – ha akar. Viszont, ha lesittelik a (cigány)bűnözőt 1-2 napra, akkor mi van? Semmi. Megkapja az ingyenszállást és ingyenkaját, kijön, és ott folytatja, ahol abbahagyta. Úgyhogy a fogdán már a török módszernek kell következnie – az alapos és legális testi fenyítésnek, hogy ne érje meg neki bűnözni; a fizikai hatást pedig majd a kellő idejű benntartás alatt kiheveri.
Judapesten viszont nem jön ki a rendőr, mert a judaistáknak az a célja, hogy csak hadd fogyjon a magyar, és ebből a célból az a jó, ha minél több (cigány)bűnöző van, és szabadlábon.
Engem még soha nem védtek meg a héber rend őrei a bűnözőktől. De saját maguktól sem, úgyhogy a valóság az, hogy mind a kettőt ellenségnek kell tekinteni; ha a rendőr semleges, akkor azért, mert nem él azzal a hatalommal, amiért (elvileg) a fizetését kapja, és nem lép fel a bűnözők ellen, tehát ezzel bűnpártoló, már csak azért is, mert közben a civilektől viszont elveszi az önvédelem jogát.

Ha a valóság érdekel, akkor vedd észre, hogy alacsony intenzitású háborúban vagy, a judaisták és a cigányok által megszállt, és elfoglalt Judapesten, ahol a magyarok kb. 80%-a velük kollaborál, akár megtévesztettségből, akár mert alapból olyan (szar)magyarok, és akik az öngyilkosságnak, és a kihalásnak ezt a különös módját választották.

Ha nem akarsz kihalni, akkor gondolkodj az önvédelmi stratégián, ha kell rejtőzködj az ellenség elől, és mindenképp szerveződj.

Azon gondolkodtál már, mi van, ha a néni és a cigány megint találkozik, és nem vagy ott?

A III. vh.-ban Judapest megérdemli az atombombát, és meg is fogja kapni – ha Judapest van, és csatlósország –, úgyhogy időben gondoskodj az evakuálásodról, ha nem akarod, hogy az utolsó élményed az atomvillanás legyen; néhány év (vagy csak 1-2) még van hozzá.

Az a helyzet, hogy a nem kihalni akaró magyaroknak Judapesten és zsidó-cigány országban nem érdemes maradniuk, mert külföldön összességében (főleg a semleges, nem judeonácik által uralt európai országokban) normálisabb, és emberhez méltóbb életet élhetnek, és jobban átvészelhetik a bekövetkező katasztrófát is.

Nagyon hasonlít az eset a nácik által megszállt Franciaországhoz; a felszínen látszólag béke van, a nemzeti érzelműek esélytelenek a megszállókkal szemben, viszont könnyen az életüket veszthetik a partizánakciókban, a többiek pedig a kiterjesztett megtorlás miatt. Az az idő jött el, amikor a nemzeti magyarok jobb, ha minél nagyobb létszámban kivonulnak a megszállt területről.
Ha maradsz, mert inkább harcolsz, ennyiből már tudhatod, hogy mire számíthatsz.
(Én nem harcolok és nem háborúzok, és így nem is győzök és nem is veszítek, hanem csak küzdök, és igyekszem megvalósítani a terveimet, a megfelelő célokat a megfelelő stratégiával. Nagy különbség ez a jelenleg szokásos világnézethez képest.)
Sikeres túlélést.

Marianna 2008.06.20. 15:51:29

A fiam 20 éves, Pécsett él ő is keveredett már hasonló szituációba, én akkor azt mondtam neki édesfiam nem érdemlik meg, hogy bepiszkítsd a kezed!-Én nővér vagyok, nem vagyok faj gyűlölő, és tisztelet a kivételnek, de a vér soha-soha nem válik vízzé, bármit cselekedünk.Köszönöm, hogy elolvashattam.Üdv. és heverd ki a történteket, hidd el nem érdemes szembe szállni, mert mindig akad aki nem látta az előzményeket.

Ariam 2008.06.20. 15:56:52

Nagyon jól tetted! Nem térden , de pofán kellett volna rugnod azt a mocskot! Az a baj , hogy kevesen vagyunk, de el jön még a mi időnk!!!
Szebb jövőt!! Nagyon helyesen cselekedtél!!!

Gildia 2008.06.20. 16:22:53

Örülök neki engemegy ilyen cigó fosztott ki, 12 éve albiban lakom, mert elvette a lakásért kaott pénzemet és 53 lévesen nekem nem könnyü.Én köszönöm,hogy negtetted,ugyanis ezek rugtak engem is agyon a pénzemért. Hálát adok istennek ha kiközösitik őket.Mi vagyunk a kisebbség.Ezek ontják a kölyköket magukból aztán az állam neveli egélyen. Tényleg mocsokos büdös szarháziak, miért nem mennek haza indiába nem tudom nem vagyok rassziosta de ami itt megy az már sok. Köszönni tudom neked.
szlovákiába jól csinálják elhagyoda határt hidasnémetinél, és ott egy folyo választja el őket a várostól nem mehetnek be, basszák meg őket a kormány is, hogy ennyire félti. Ők házat kapnak én egy élet munkáját vesztettem ela köcsögök miattt.

Gildia 2008.06.20. 16:25:20

TAJGETOSZ KELLENE NEKIK

-Hungaroid- 2008.06.20. 16:41:00

Minden elismerésem! Nyugi, talán épp azok utaztak a villamoson többen akiket szintén nem kell kímélni ha ennyire birkák. Sok a magát magyarnak valló de annál kevesebb köztünk a mindennapjainkat magyar szívvel élő igaz magyar ember. Így kellett tenned. Én és még sokan mások csak tisztelni tudunk ezért és egyre többen leszünk a jövőben akik így cselekszünk majd ahogy Te is. Ez lesz a kockafordulta, ugyanis az ilyen fellépéstől rettegnek a mocsadékok. Sőt tisztelik. Legközelebbi találkozáskor előre köszönnek!
Szebb Jövőt!

mutant 2008.06.20. 16:57:13

nagyon jól tetted!akik meg lehurrogtak,azoknak kívánom,hogy a gyermekét nemtől függetlenül egy kancigány megrontsa!

DJ Kittey · http://www.kittey.blog.hu 2008.06.20. 17:37:16

Szia! Nagyon jól tettél! Megérdemelt volna pár rúgást más helyekre is...

Pirus 2008.06.20. 17:50:58

Szebb jövőt ! De az ilyen mocskos férgek nélkül! Volt szerencsém szintén résztvenni egy ilyen hasonló eseményen, de azóta is félek utazgatni azon a vonalon, és egy hónapig kerültem, nehogy az ürge a haverjaival megkeresik az illetőt, és csak azt tudom hozzáfűzni, hogy legközelebb nézz alaposan körül, milyen és főleg hány hasonló féregpofa van körülötted... és el ne felejtsem, a nagy merészségedért kitüntetés jár! Kár hogy az utasok elszúrták...

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.06.20. 17:53:03

Nem várok elismerést, sem kitűntetést, sőt semmit sem, csak annyit szeretnék, hogy efféle dolgok ne történjenek..

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.06.20. 18:17:01

És még annyit szeretnék, hogy ne engem akarjanak már meglincselni, a cigány helyett...

Virág 2008.06.20. 20:16:32

Szörnyű ott a képen az a szörnyszülött azzal az óriási arany kereszttel! :((( Így megbecsteleníteni a kereszténység szimbólumát! Én nem vagyok egy brutál, de úgy leütném egy kapával, hogy rögtön elfelejtené még az anyja nevét is!

Virág 2008.06.20. 20:23:22

Kedves Magyar!

Jól tetted amit tettél! Mindenkinek ilyen határozottan kellene fellépni a mocskos cigók ellen! Mondjuk szerencséd volt, hogy egyedül volt a suttyó, mert ha többen lettek volna, nem úsztad volna meg szárazon. Mert azok semmitől sem félnek, pláne, ha vannak vagy hárman-négyen. A cigókérdést rendezni kell, mert ez tűrhetetlen állapot, ami már ebben az országban folyik. Ha a parlament nem foglalkozik érdemben a kérdéssel, akkor nekünk kell saját magunk megoldani. Eljön ennek is a megfelelő ideje, a megfelelő helyen, a megfelelő módszerrel!

Iceangel 2008.06.20. 23:58:47

Köszönet és elismerés Neked, azoknak meg ....!
Tanulság: mindenki készüljön fel az önvédelemre, fizikálisan ,és mentálisan.
Förtelmes, addig forralják az indulatokat ,míg egyszer felrobban, és mindenkit eltalál ! Akkor meg ne sápítozzanak, hogy hát bocsika, elkúrtuk.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2008.06.21. 00:18:31

nézzétek meg zeév tóbiás linkjét! egyszerűen felháboritó és undoritó! és csodálkoznak, hogy miért olyan sok az antiszemita manapság..... VOLT POFÁJA ÁTÍRNI EZT A POSZTOT, ÚGY, HOGY A CIGÁNY HELYÉRE "NAGYMAGYART" ÍRT! SZÁNALMAS!

troger · http://www.antikom.lapunk.hu 2008.06.21. 10:04:09

az ilyet a villamos elé kell köni... :@

Ganger 2008.06.21. 10:29:14

Nem értem a villamos közönségét: a szegény hátrányos kisebbségi ingyenes ízületi kezelést kapott, amelyet a sok, munkában töltött óra után jogosan hiányolt, de amelyre az idős nyugdíjas, hajlott kora révén már képtelen volt (ezt jogosan kifogásolta az etnikai hátrányoshelyzetű, és triviálisan nem fogadta el a felajánlott kenyeret cserébe). Te társadalmi kötelességedet teljesítetted, úgyis mint rekreáció és testnevelés. Vissza kellett volna utasítanod a megnyilvánuló rasszizmust a nagyérdemű részéről (egyébként tényleg!).

Andris 2008.06.21. 11:12:36

Ütni-vágni kell az ilyen retkeket. Az utasok meg menjenek a picsába!

Dobay Viktória 2008.06.21. 16:37:23

háát...elolvastam,ledöbbentem.teljes mértékben igazad volt és az ,hogy ilyenkor senki nem tesz semmitr megdöbbentő és felháborító.Úgy egyébként ha hasonó dolgok történnek senki nem tesz semmit.Soha.De ha valakivel ilyen történik mint szegény nénivel akk meg egyből kivannak attól,hogy miért nem segít rajtuk senkise.majd megtanulják.bár senkinek se kívánok hasonlókat.

red.dewil.666 2008.06.22. 17:40:57

Egyszerűen gusztustalan az emberek hozzáállása ehez a dologhoz! Míért tűrjünk?Nem azért születtünk hogy az ilyen selejtek előtt meghunyászkodjunk! Mi MAGYAR emberek nem lehetünk ennyire megalázkodóak velük szemben!Teljes mértékben igazad volt!! Az összes ilyet (és a hasonlóakat is) falhoz kéne állítani és lelődözni!

Adjon az Isten szebb Jövőt!!

kris · http://tuzok.blogozz.com/ 2008.06.26. 16:47:43

Nehogy megijedj! Jól tetted, amit tettél! Nem minden villamosvonal ilyen csökött. Most peched volt. Csak így tovább!

Szebb Jövőt!
Lesz még Moszkva magyar falu!

tercsi47 2008.06.29. 16:43:17

Szia Mr. Magyarság!
Én már nem is tudom, hogy mit szóljak ehhez az incidenshez, egyszerüen felháboritó, hogy mit meg nem engednek maguknak ez az alja népség, jól tetted amit tettél.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.06.30. 23:37:48

Talán célszerű lett volna már az elején leverni...

Radical Massza 2008.07.04. 14:16:17

Ember vagy.
A közönség pedig végezze nyomorult halálllal ostoba közönye miatt, nem méltók magyarnak nevezni őket.

mino28 2008.07.24. 12:20:26

GRATULA!!NAGY VOLTÁL!!VELED VAGYOK!!ÉLJENEK A MAGYAROCK!!AZÉRT,Ha NEM MUSZÁJ NE ERŐSZAKOSKODJ!!

mino28 2008.07.24. 12:21:57

GRATULA!!NAGY VOLTÁL!!VELED VAGYOK!!ÉLJENEK A MAGYAROCK!!AZÉRT,Ha NEM MUSZÁJ NE ERŐSZAKOSKODJ!!

duneskate 2008.08.28. 23:38:14

De azért az mit ad Miskolcon a a villamosra várokat verte sorra három szipus c. és nem az hogy valami ellenálás sorra hagyta magát a sok ember a villamossofőr végignézte ahogy egy nénit összerugdosnak. és nem az hogy rendőr vagy valami ajtó becsuk gyerünk tovább.
Érzéketlenek az emberek de ha velük történne valami és netatalántán nem segítenének rajta 100 hogy még ránk hívná a rendőrt.

ui.:Miskolcon 10 óra után egyedül mászkáni bármerre a városban életveszély.
süti beállítások módosítása