A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Elérhetőség

E-mail: muveletiterulet@gmail.com

Utolsó kommentek

Hírek

Kuruc.info

Náci vagyok?

2008.07.25. 07:25 | Magyarsag | 8 komment

  • Szeretem a hazámat és igyekszem a lehető legtöbbet megtenni érte. Náci vagyok?
  • Büszke vagyok dicső múltunkra és bízom a jövőben. Náci vagyok?
  • Vallom, hogy Magyarország első sorban a magyaroké, mindenki más csak utánunk következhet. Náci vagyok?
  • A külföldi termékekkel szemben előnybe részesítem a magyar árukat. Náci vagyok?
  • Nagy családot szeretnék, mert félek, hogy elfogyunk. Náci vagyok?
  • Nem tiltanám be az Árpádsávos zászlót, a turul szobrot sem bontatnám le. Náci vagyok?
  • Kettőskereszt lóg a nyakamban. Náci vagyok?
  • Nálam a radikális nem egyenlő az újfasisztával. Náci vagyok?
  • Nem nézek televíziót, inkább olvasok. Náci vagyok?
  • Fontosnak tartom az emberi  kapcsolatokat, a barátaimért mindig kiállok. Náci vagyok?
  • Bár nem tagadom létezését, de már a fülemen jön ki a holokauszt. Náci vagyok?
  • Félek a cigányoktól és nem értem, miért nem képesek végre beilleszkedni. Náci vagyok?
  • A kommunizmust és követőit elítélem. Náci vagyok?
  • Az őszödi hazugságbeszédet nem tartom minden idők legőszintébb vallomásának, Gyurcsányt melegebb éghajlatra küldeném. Náci vagyok?
  • Orbán Viktort szememben egy teszetosza puhapöcs. Náci vagyok?
  • Állampolgárságot adnék idegenbe szakadt nemzettestvéreinknek. Náci vagyok?
  • Balfaszoknak  tartom a nácivadászokat. Náci vagyok?
  • Nem használok kábítószereket, a füvet sem legalizálnám. Náci vagyok?
  • A melegfelvonulást nem  engedélyezném, hiszen a szexuális identitás magánügy. Náci vagyok?
  • Bojkottálnám a pekingi olimpiát Tibet megszállása okán. Náci vagyok?
  • A Magyar Gárdát üdvös kezdeményezésnek tartom. Náci vagyok?
  • Hawaii helyett Erdélyben nyaralnék. Náci vagyok?
  • 1956 számomra a legtisztább forradalom. Náci vagyok?
  • Nem hiszek el mindent, amit mondanak. Náci vagyok?

 

Döntsd el Te, Kedves Olvasó!

Címkék: orbán gyurcsány holokauszt náci olimpia cigány magyarság peking hazaszeretet műveleti terület radikális turul magyar gárda árpádsávos nácivadász

A bejegyzés trackback címe:

https://muveletiterulet.blog.hu/api/trackback/id/tr69584726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bocage 2008.07.25. 09:30:45

Ha nem értek mindennel együtt, ami a postban van, akkor magyartalan és ballibsi köcsög vagyok!?

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.07.26. 11:00:59

Hogy köcsög vagy-e, azt én nem tudhatom, a politikai hovatartozásod pedig nem érdekel! De az elsőzést nagyon utálom...

Nácivadász Szövetség · http://nacivadasz.blogspot.com 2008.07.27. 01:40:43

Válaszok:

A sok kérdésre a válasz: NEM

Kivéve egy: Félek a cigányoktól és nem értem, miért nem képesek végre beilleszkedni. - Nem érted? Akkor igen.

ÉS az extrák, amik kimaradtak:
- mocskos zsidózol, mindenért a zsidókat, a cigányokat, a külföldieket, más embereket teszel felelőssé? IGEN, náci vagy.

- Tagadod a holokausztot, istenited szálasit, a hungarizmust? IGEN, náci vagy.

- Vertél már meg embert, pusztán a származása miatt? IGEN, náci vagy.

És néhány finomítás:

Nem használok kábítószereket, a füvet sem legalizálnám. - Nem vagy náci, csak bunkó. Alkolohhal hogy állsz, próbáltad már?

A melegfelvonulást nem engedélyezném, hiszen a szexuális identitás magánügy. - nem vagy náci, csak fasiszta.

Hawaii helyett Erdélyben nyaralnék. - nem vagy náci, csak hülye mint a tök, de ilyen is kell.

1956 számomra a legtisztább forradalom. - csak egy agymosott barom. Nincs "tiszta" forradalom.

Nem hiszek el mindent, amit mondanak. - no ezt nagyon helyesen teszed. De akkor a sok fenti állítást mind egyedül te találtad ki? Melyik ujjadból szoptad? A melletted állóéból?

Ez a náci fogalma a XXI. században.

Amiket írtál, a maradék, az többnyire csak egyszerű patriota hazaszeretet.

mutant · http://www.veszfek.blog.hu 2008.07.27. 09:58:04

ez a szardarab mit keres itt (a nácivadász köcsög)?

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.07.27. 11:42:40

Csodálom, hogy a Magyar Gárda és az Árpád-sávos zászló nem csípte a szemedet...

Akkor összegezzünk: Tehát én egy patriota személy vagyok, aki szereti hazáját, amivel igazából semmi különösebb probléma nincsen, de a lelkem mélyén azért természetesen náci vagyok.

Hogy félek a cigányoktól és nem értem miért nem képesek a sok-sok segítség után sem beilleszkedni az nácizmus? Akkor főiskolai tanárom, Kállai Ernő (kisebbségi ombudsman) is náci... (Mellesleg nem a legjobb tanár, és ombudsmannak sem a legalkalmasabb).

Ha tudnál olvasni, akkor láthattad volna, hogy nem tagadom a holokausztot (bár a bolgár adathamisításról már mindenki tud), de a könyökömön jön már ki. Bocsánatot kért a zsidóktól ezerszer mindenki, most már talán nyugton lehetne maradni....

1956 neked lehet ellenforradalom, vagy nyilasok randalírozása, nekem forradalom és tiszta. Talán édesapámnak jobban hiszek mint neked! Nem vita tárgya...

Jó lenne ha a fogalmakkal tisztában volnál, ha tudnád mi a a fasizmus. Mert Magyarországon ilyen soha nem volt, nincs és nem is lesz!

A legnagyobb baj, hogy ti nácivadászok nem valamiért, hanem valami ellen harcoltok... Az pedig semmi jóra nem vezet!

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.07.29. 00:59:06

Nem vagy náci. De azt hiszem, nem is ez volt az igazi kérdés...

James Bond 2008.09.27. 10:20:14

Tisztelt Nácivadászok!

Szerintem a romák és a nem romák között egyforma arányban van bünöző!


nincsenkedvencblogom.blogter.hu/?post_id=263856

Olvasd el a hozzásolásom a fenti blogon ! (Ez a lényeg!)
Na ezért nem hiszek a náci vadász szövetségben!
A melegeg felvonulásokat a gyerekek személyiség fejlődésére különösen
károsnak tartom ha te nem akkor a te erkölcseidel komoly problémák vannak ! Nem vagyok se náci se fasiszta! Minden embert egyenlőnek tartok !
süti beállítások módosítása