A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Elérhetőség

E-mail: muveletiterulet@gmail.com

Utolsó kommentek

Hírek

Kuruc.info

Rendőrt hívtam a drogos cigánybűnözőkre

2008.08.08. 10:06 | Magyarsag | 14 komment

 

Este fél 8 felé öles léptekkel próbáltam kievickélni a Magdolna utcából (a VIII. kerület közepén található és mindig zajlik ott az "élet"), amikor is a Lujza utca sarkánál megállított három fiatalkorú cigány. Ahogy figyeltem, nem én voltam az első, akit leszólítottak, arra a következtetésre jutottam, hogy cigarettát, vagy pénzt próbálnak lejmolni, kevés sikerrel.

Megrökönyödésemre azonban nem kéregettek, hanem füvet próbáltak rásózni a járókelőkre, köztük rám is.  A kábítószerek (természetesen az illegális drogokra gondolok, kávé, cigi, alkohol rendben van) minden fajtája távol áll tőlem, ezért válaszra sem méltattam őket, és otthagytam a purdékat.

Meg kell mondjam, kibaszottul ideges lettem, hogy egy kifejezetten szar környéken egyetlen rendőrt sem látni, aki intézkedhetne a dílerekkel szemben, ezért fogtam a mobilomat és tárcsáztam a 107-et.

Kapcsolással, száj(haj)tépéssel együtt közel 5 percbe került, mire a diszpécser kisasszonynak sikerült megértenie a tényállást és felfognia a Maglódi és a Magdolna utca közötti egetverő különbséget. Ígéretet tett, hogy kiküld egy járőrt.
Mivel alapvetően kiváncsi természetű vagyok, úgy döntöttem, megvárom a fejleményeket.

20 perc várakozást követően végre befordult az utcába a police feliratos kocsi és leparkolt a kokerók mellé. Kiszáltak a fakabátok és igazoltatásba kezdtek, majd az egyik cigányt beültették hátra és elhajtottak, én pedig folytattam utamat.

Természetesen nincsenek illúzióim. Minden bizonnyal 1-2 óra múlva már el is engedték a srácot és a nyakamat tenném rá, hogy semmiféle retorziótól nem kell tartania, de úgy érzem,megtettem a kötelességemet!

Mielőtt a lelkes fajvédők  és egyéb liberális seggfejek újfent cigánygyűlölettel és egyéb gyönyörű jelzőkkel illetnének, el kell mondjam, ha magyarok árulták volna  a "marihónalját", akkor is rendőrt hívtam volna. Amikor öt nap leforgása alatt nyolc kábítószer-fogyasztó veszti életét, akkor nem lehetünk toleránsak még a legkisebb halakkal szemben sem!

 

Szebb Jövőt!


Címkék: drog kábítószer marihuána cigány magyarság műveleti terület cigánybűnözés

A bejegyzés trackback címe:

https://muveletiterulet.blog.hu/api/trackback/id/tr10606383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2008.08.08. 10:57:17

bárcsak minden tábornokom ilyen bátor lenne...:)

purga · http://horrormirror.blog.hu 2008.08.08. 11:34:50

a cigi és a kávé sincs rendben,csak azt valahogy jobban beveszi a társadalom "gyomra"...egyébbként,életemben azért már nagyon sok alkoholistát és drogost meg füvest (őket nem sorolom adrogosok köé) láttam már....és az alkoholistától gusztustalanabb szenvedélybeteg nincs!amikor beállnak a pulthoz és miközben kiszolgálod,magaalá hugyozik,de amikor megfordul,látod,h már a sportcsík vigyorog a gatyáján.aztán jön a faszságaival,Isten óvjon az ilyenektől!!!!!!!!!!!!!!szóval az alkohol sincs nagyon rednben!

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.08.08. 11:36:22

Nem az alkoholizmusról beszéltem, hanem a kulturált alkoholfogyasztásról.

mutant 2008.08.08. 14:10:41

mindennek van egy kezdete...ahogy mások szerint,aki fűvel kezdi,abból narkós lesz,így aki gyakran tivornyázik,abból csőalkesz lesz...így logikus,nem?!(az első sor nem az én véleményem,mert a füvesekkel semmi bajom,legtöbbször kulturáltabbak,mint az alkoholisták vagy az igazi,keménydrogosok).

Gaben 2008.08.08. 14:34:55

Súlyos szöveged van!
kulturált marihuánafogyasztás nincs? csak alkohol...
végtére az AB is megmondta, nincs önpusztításhoz való jog! Az alkohol meg kifejezetten építő májnövelés terén a cigaretta meg daganatot épít...
Építkezz tovább Magyarország. Végülis most meghalt 8 heroinista akiknek sanszos hogy a statisztikák szerint kb 2-3 évük lett volna, de az hogy az EUban is kiemelkedőek vagyunk alkoholizmusban, rákban, depresszióban az semmi. Mert a mocskos libsi füves homokosok (értsd párezer ember) tönkreteszik a társadalmat azzal, hogy azt állítják a saját életük urai... pfuj!

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.08.08. 14:39:53

Nem azért a 20 fillérért de napi egy pohár minőségi vörösbor egészséges, elősegíti a vérképzést. A csokoládé is lehet káros, de kis mennyiségben (kérdezz meg egy dietetikust) szintén egészséges.
Ne felejtsük el: jelenleg Magyarországon a marihuána fogyasztás is bűncselekmény! Ennyi!

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.08.08. 14:43:31

A terjesztésről nem is beszélve...

Gaben 2008.08.08. 15:09:56

Kis mennyiségben a marihuána is abszolút pozitív hatású, orvosi hatékonysága többszörösen bizonyított.
De szerintem (sőt a törvény szerint) az is bűncselekmény ha kockakövekkel dobálják a rendőröket, szétzúzzák a TV székházat.
A nagy törvénytiszteletbe lenne még pár feljelenthető ember (nyilván a politikusok is).

mutant 2008.08.08. 15:51:58

hát....Gaben 15 éve van kocsmánk,dolgozom ott néha napján,és vidéken azért más egy kocsma,mint "idefenn"...szóval látok jópár züllött alakot...de a lényegen nem változtat: miért van az,h az alkohol nem olyan "bánásmódban" részesül,mint mondjuk a fű vagy ilyesmi?nem azt mondom,h legyenlegáls vagy ilyesmi...hanem mindig azzal jönnek,h az alkohol nem olyan ártalmas,holott elég durva dolgokat művel az ember elméjével...ezért egy kalap alá kell/kéne venni.mutant kiszáll mindenből---

tata86 2008.08.08. 21:38:55

Szép volt! Legalább ne nyíltan csinálják...

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.08.09. 01:04:42

Legalább a rendőrök is dolgoztak... Amúgy a legtöbb méreg megfelelően adagolva gyógyhatású, és ha valaki nem tudja tartani a mértéket, akkor még a forrásvíz is káros.

huuu 2008.08.11. 20:20:39

Én is egy vagyok a liberális seggfejek közül és ha rendőrt hívsz egy bűnőzőre attól még senki nem fog antiszemitának tartani.

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.08.11. 21:56:26

Nem is lehetek antiszemita, mivel az arabokkal speckó semmi bajom (még).
süti beállítások módosítása